Hoe gaan wij te werk?

In 3 simpele stappen leggen wij uit hoe wij te werk gaan.

 

Stap 1: Na uw bestelling gaan wij gelijk aan de slag om uw reservering in te plannen. Als dat allemaal in orde is krijgt u van ons een mail met daarin een bevestiging van uw bestelling + factuur. 

 

 

Stap 2: Wij geven de bestelling aan onze koerier die het vervolgens naar het afgesproken adres brengt. De koerier zal een uitleg geven over hoe de apparatuur werkt. Daarna volgt de betaling wat kan worden gedaan met de pin(contactloos/kaart) of met contant. Er zullen foto's genomen worden van de staat van de apparatuur voor eventuele schade verwarring. Tot slot wordt er om een paraaf gevraagd als ontvangst bewijs, en een akkoord van de algemene voorwaarden op papier.

 

 

Stap 3: Bij het ophalen doet de koerier een inspectie voor eventuele schade. Is het apparaat beschadigd, dan worden de kosten voor de huurder verrekend(kleine krassen wordt niet meegerekend). Wij zijn hier streng in, omdat wij graag kwaliteit leveren aan onze klanten. Bij grote beschadiging is er een kans dat het apparaat onverhuurbaar worden verklaard. Dan zijn de kosten voor de aanschaf van een nieuw exemplaar voor de huurder. Hiervoor ontvangt u een factuur die binnen 14 dagen betaald dient te worden. 

 

Voor vragen of info kunt u terecht bij onze socials of mailt u naar info@beatszverhuur.nl